Minaregler

Alla inlägg under oktober 2011

Av Laurah - 31 oktober 2011 22:52

Blää.... Vill flytta till Tyresö.. Pallar inte bo i Brandbergen :( 

Brandbergen är inte mitt ställe.. yesbox, ni brandbergaren läste rätt.. Men de är inte erat fel älsklingar <3 

Men men.. Livet är tufft ibland :D 

Asso shit, jag pallar inte vara hos wirre -.- antingen så snackar hon i mobilen eller så är hon framför facebook när JAG är hos henne, skiit jobbig svär, sen leker hon så mkt, men men sånt är livet, HAHAHA:D 

Av Laurah - 31 oktober 2011 01:41

Hon typ as garvar i mobilen när hon snackar med Mohamed (mohombi) hon e typ hjärndöd säger hon.. Eller ja jag fattar inte vad hon säger, HAHAAH .

Taliban jävel -.-"  men detta blir mitt sista inlägg för inatt! puss och kram hare bra, sov så gott <3 

   

Av Laurah - 31 oktober 2011 00:34

AH, maskiner är ett monster.. du kan inte stoppa den JAOO BROOO LÄÄN BREEE!!! 

hahaha, nej drev, har fått nån liten hyper attack här av äppelsaften -.- 

ska kolla va de finns inne i den :O 

Energi                         160kJ/38kcal = what the fuck? nån som fattar nåt av de :S 

inte jag iaf.. men aja whatever skit i den grejen nu då 

kebab brurshän, men ska låta Wirre blogga, hon vill bajja på sig,

men ha en sån jävla bra kväll my bitches! 

I'm in mimami bitch   


Av Laurah - 30 oktober 2011 23:42

Här sitter man igen.. I denna iskalla rum.. nej men tjenare mannen!!  Nej drev, Eeeeller ;) 

Men här sitter jag igen och facebookar, värsta facebook nörden ja är!  Märkte de nyss faktist.. 

i varje inlägg står de typ att jag facebookar hela tin,  man ba - noooolifeeeer <3

men men, ska fortsätta med musiken och allt sånt skit, hejdå 

kyss o smek hare bra <3

Av Laurah - 30 oktober 2011 22:02

Är sjukt tråkig nu men aah.. Kom inte på nån rubrik för tillfället och jag såg äppel saft så jag tänkte att rubriken kunde vara de. Men nu är jag hos Wirre som vanligt, eller ja, brukar inte vara så mkt hos henne nu för att jag har haft fullt upp med skolan och allt sånt skit, har inte kunnt ägna tid åt mina kompisar elr nåt sånt, skiiit jobbigt!! :( 

vill själv byta skola men mamma bah : neeej du ska gå i denna skolan..

sen man ba- WTF?! nej, jag pallar inte vara i denna skolan för att jag tappar kontakten med mina käraste! 

Men mammor kan vara jobbiga ibland (känner mig skum) 

Just ja, en grej till, jag haaatar Random addaren på facebook, typ kompisars kompisar som adda mig..

är typ värsta no lifern nu men har inget att göra så jag skriver värata boken nu, hihi sorry läsaren!   

.....

Boom boom boom boom, i want you in my room, to spend the night for ever 

Noooolifeeer... igen.. :(  men jag har sjukt tråkigt,  


Del 2.

wirre : gå in på min facebook!
jag : *skriver på bloggen detta som händer och går in på facebook oh loggar ut o loggar in på wirre facebook*

jag : svär värsta no lifern!

wirre : ha kolla!

wirre : balbablablabalablabl va gulligt! nej va snällt..

jag : *care face*

Wirre : ska berätta om mohombi (mohammed) snart <3

HAHAHAHAHAH så jävla kul jag har... men men, ska inte skirva nån mer, pinar er skit mkt genom att ni ska läsa detta skit långa inlägg... HAHAHAHHA aja puss och kram hare bra

KYSS OCH SMEK FINGERLEK 
untz untz untz 

Av Laurah - 30 oktober 2011 13:52

Sitter o snackar skype med Johannes, och dampar.. liksom DAMPAR på min mobil, jag kan nite trycka neråt, och jag kan inte smsa, och sen kan jag inte ta upp den från knapplås. Sjuuukt jobbigt när man inte kan smsa, käns som att mitt hela liv är förstört nu :O

men hoppas ni inte har såna problem som jag tyvärr har nu.. 

 Kyss och smek! 


 

Av Laurah - 30 oktober 2011 00:04

Jaarå, ni ser vad jag gör.. läs rubriken ♥ 

OHH, klockan flyttas 1h bakåt!! och de betyder att dagarna blir längreee ;) hihihi

men men.. har duschat nu i 1timma, fyfan va skööönt de va! 

men nu ska jag fortsätta med mitt facebookandet, ska inte blogga med efter dehär inlägget så de blit ett Godnatt nu,

hejdå puss o kram sov så gott alla! ♥

Av Laurah - 29 oktober 2011 23:13

1.Gå ut och köpa lite Halloween grejer, som fejk blod, ny kajal och allt sånt skit!

2. Träffa wirre och tagga ut o tågluffa ♥

3. Skita ner donken och grejer för 200kr kanske? Ska fetta loss mig imorn ;)


3 Änkla grejer jag ska göra imorn, och sen ska ja ju såklart gå hem..

men jag tror att jag också ska försöka hinna  träffa söta Simon imorn! Skulle vara rätt kul också :)

Men men, nu ska ja nörda mig lite mera framför datan, har ju inte kunnat gått ut föra att Wirre hade en jävla mens värk xD ouff.. stackars horan <3 :* ♥ 

men vet nån om de ska vara nån fest i området Haninge?! Skulle vara jävligt tacksam oom nån vet om de ska vara nåt!

Kyss och smek


Presentation


Hallå där!
Jag heter Laura, och är typ född 19 Januari!
Jag bor lite utanför stockholm i en liten ort i Haninge som heter Brandbergen!
Här kommer ni få läsa om vad jag gör på fritiden och allt, hoppas ni följer♥
Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards