Minaregler

Alla inlägg under september 2011

Av Laurah - 14 september 2011 20:39

Haha, sitter i sängen under täcket och dricker Te.. Myysigt!

Men shit har ni sätt vad de är för väder alla stockholmaren? Iallafall här vart jag bor så blåser de så in i satan..

Äeeh, vill ha nån nära mig nu, Huset blåser iväg snart, haha!

men men.. Ska typ va inloggad på Facebook en stund fortfarande, pallar nt va vaken, ska vakna igen imorn kl 06:30

Har annars vaknat klockan 06:00 nu 2 dagar i rad.. Asso EEW va jobbigt de är att vakna så jävla tidigt!

Men asso shit, ni vet inte hur mkt jag har dampat på en låt, asso dampat på replay knappen!

denhäär låååten äääär såååå ljuvlig! ♥ (förlåt för missbildad svenska) 

Älskar er, puss oh kram!


(wtf de börja regna nu..)


 

Av Laurah - 14 september 2011 18:00

Yess, kom hem för 2timmar sen ungefär! Myyyysigt..

Ouff.. gud va jobbigt de va, hade mini-OS i skolan idag..

asso ni fattar inte hur jääävla jobbigt de är för mig..

jag som har a***a, fyfan.. men på 60meter blev jag 2a nästan hela tin, 2-3gånger blev jag etta! hihi stååålt som fan!

men  sen resten av alla grenar kunde jag inte köra pågrund av en grej.. Tänker inte skriva om de men whatever haha

men nej gud va skönt! De är ju fan onsdag idag! de va för 4 dagar sen jag blev tsm med käraste Eric, 

Hoppas detta förhållande håller läänge ♥

   

Äälskar diig älskade Eeeric :')

Av Laurah - 13 september 2011 18:33

Hmm.. Tror att jag ska måla min ena hand.. 

haha jo tjena.. ENA handen.. asso kolla, mitt nagellacks borttagningsmedel är typ slut så asso aah.. 

måste vänta tillst min andra hands nagellack har pajjat!

OHH JAAA, ska skriva AIK 

och ett Q som betyder Q-base..

och Q-base är en hardstyle grej som jag gillar sjukt.. så haha aah :)

men hare så bra den tiden ♥


 Älskar Depend♥

Av Laurah - 13 september 2011 18:02

Hejsan! Detta blir sjuk kul, har haft en blogg för ett tag sen på boggplatsen, 

nu är jag tillbax, man slipper inte mig så änkelt alla hataren asso! hahaha 

menmen, detta blir ett kort inlägg för mig, ♥

haha, gjorde en snabb header, ska fixa snyggare senare ;')

ajah, älskar er redan♥


Liten bild på lilla mig  ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Jag heter Laura, och är typ född 19 Januari!
Jag bor lite utanför stockholm i en liten ort i Haninge som heter Brandbergen!
Här kommer ni få läsa om vad jag gör på fritiden och allt, hoppas ni följer♥
Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards